You are currently viewing King’s Rock Cabin, cabana de la poalele cRaiului

King’s Rock Cabin, cabana de la poalele cRaiului

„Daca iti dorești sa petreci ziua de 6-7 Decembrie la King’s Rock Cabin, te invit sa citesti articolul si detaliile de mai jos si sa te inscrii in CONCURS.” – Asa a inceput povestea mea la King’s Rock Cabin.
Pe 31 octombrie am vazut articolul postat de Swit Rocs si m-am indragostit de locul acesta. Este fix cum imi doresc „casa mea”: luminoasa, la munte, linistita si cu un catel adorabil.

Am vorbit cu cei mai buni prieteni si m-am inscris in concurs. Trebuia sa las un comentariu prin care sa spun de ce imi doresc sa petrec o noapte acolo si sa conving prietenii de pe Facebook sa il aprecieze.

King's Rock Cabin

„Dacă muntele ar spune povești, ar vorbi despre milioanele de pași care l-au bătătorit de-a lungul timpului. Și-ar sculpta stâncile după forma zâmbetelor pe care ni le-a pus pe fețe. Ar spune generațiilor viitoare despre strămoșii lor, despre poveștile de iubire și despre autodepășire! Despre senzația fantastică de libertate pe care o simți când cucerești un nou vârf. Despre sentimentul că ești aproape de nori și, totuși, atât de ancorat în realitate! Dar poți visa!
Dacă muntele ar spune povești, mi-ar plăcea să spună oamenilor despre mine cu aceeași dragoste și lumină în privire cu care spun și eu despre el!
Ne-am (re)îndrăgostit anul ăsta și povestea se scrie din ce în ce mai frumos! Mi-aș dori ca o filă din aceasta să fie scrisă la King’s Rock Cabin! Pentru liniște, pentru ferestrele acelea înalte prin care pare că privești o pictură, pentru mirosul de lemn, de rustic și de nou într-o singură imagine. Pentru că îmi dă sentimentul de „Acasă”, deși încă nu ne-am cunoscut! Și dacă nu va fi să fie acum, sigur ne vom cunoaște în viitorul apropiat și vom da naștere împreună unei povesti despre munți. Pe care munții să o spună mai departe!
Cu dor de munte și de povești,
Andreea”

481 de oameni au apreciat comentariul meu, motiv pentru care va multumesc inca o data tuturor! Ati facut un copil fericit! ☺️

King’s Rock Cabin

King’s Rock Cabin chiar este o fila de poveste! In Zarnesti, judetul Brasov, la poalele cRaiului, gasesti acest loc cu o magie aparte, cu un proprietar care ne-a primit cu bucurie si cu Cioco, catelul de care imi este teribil de dor! Daca esti iubitor de catei, trebuie sa il intalnesti! Eu nu am cunoscut un caine mai prietenos, istet si jucaus! Bogdan, proprietarul, l-a lasat sa se joace cu noi, insa depinde de tine cat de prieten vrei sa deveniti si daca il doresti in preajma. Eu l-am vazut ca marele plus al locului!

Da sa pup!
Si de asta iubesc eu cainii!

Situata la aproximativ 3 ore de Bucuresti, Cabana Pietrei Craiului te intampina cu doua dormitoare luminoase si o bucatarie foarte spatioasa. Dormitorul de sus are cada in camera. Da, in aceeasi camera cu patul. 😏
Eu o vad mai potrivita pentru escapade romantice sau vacante in familie, dar ne-am distrat foarte bine si in gasca. Este un spatiu foarte bine ingrijit si curat!

King’s Rock Cabin
Camera de parter si soarele la rasarit
Cu baie in alta camera
Dormitorul de la etaj
Cu cada in dormitor 🙂
Loc pentru strambat, cum l-a numit Swit Rocs

Bucataria este dotata cu frigider, espressor si plita cu un ochi. Nu poti pregati acolo chiar sarmale, dar banuiesc ca nici nu vrei asta. Gasesti, in schimb, pahare de vin si cesti de cafea ca sa iti faci si mai placuta sederea. Daca totusi vrei sa pregatesti un mic dejun sau o cina usoara, gasesti suficiente ustensile pentru asta. Sau poti comanda de la restaurantele din apropiere. Bogdan te poate ajuta in privinta asta.

Kings Rock Cabin

Tot in bucatarie gasesti o masa, canapea confortabila, fotolii si  TV (& Netflix), daca vrei sa te relaxezi seara sau pur si simplu sa pui muzica pe fundal, cum am facut eu. Spatiul este foarte generos, dimineata am dansat si m-am jucat cu Cioco in bucatarie.

King's Rock Cabin
Dimineti in cRai, cu cafea si Cioco
King’s Rock Cabin
Nu am reusit sa vedem apusul, dar am compensat prin rasarit!
King's Rock Cabin

King’s Rock Cabin te va cuceri, cu siguranta, prin detalii. Atentia cu care a fost construita cabana, o face sa devina un loc aparte!

Ce este insa important sa iti mentionez e ca in fata sa, da, fix in fata peretelui din geamuri, este un drum. Am vazut cateva carute dimineata, oamenii au fost foarte draguti si ne-au salutat, dar depinde foarte tare cat de confortabil esti cu fapul ca te pot vedea si in interiorul cabanei, mai precis, in bucatarie. La fel de important imi pare si faptul ca proprietarii locuiesc in aceeasi curte, ceea ce poate fi un mare avantaj, deoarece te pot sfatui oricand in privinta traseelor pe munte, dar si un dezavantaj, daca voiai un spatiu izolat. Cu toate acestea, noi nu am interactionat prea mult cu ei, in afara momentului de sosire si a catorva mesaje pe whatsapp, despre Cioco, pe care am insistat sa il mai iubim un pic. ❤️

Curtea in care te poti bucura de soare, priveliste si joaca
King's Rock Cabin
Om surprins in plina vanatoare de...catei
M-as putea obisnui aici

King’s Rock Cabin se inchiriaza integral si este listata doar pe Travlocals. Acolo poti gasi informatii despre pret si disponibilitate. Mai multe poze poti gasi pe pagina de facebook King’s Rock Cabin si in articolul scris de Swit Rocs .

King's Rock Cabin

Daca ajungi la King’s Rock Cabin, m-as bucura sa imi scrii si sa imi povestesti cum ti s-a parut!